Close
Skip to content

Handelsbetingelser på LYNÆS denmark

2 (1)

Virksomhedsinformation

– Webshop –

LYNÆS denmark

Amtsvejen 6

3390 Hundested

 

Betalingløsninger

Hos LYNÆS denmark tager vi imod følgende betalingsmidler: Dankort, Visa/dankort, Master card, Maestro card. Mobile Pay og PayPal.

Vi benytter Nets Easy til at styre betalingerne. Dine kortoplysninger krypteres med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Alle priser er inklusiv dansk moms. Der er fri fragt hos LYNÆS denmark

Priser der står på hjemmesiden gælder medmindre andet er oplyst, og vi forbeholder os ret til at ændre priserne til enhver tid. Priserne kan ses i Danske kroner (DKK).

Fri fragt og levering fra LYNÆS denmark

Alle vores varer sendes fra vores lokale lager i Lynæs, og vi benytter løsningerne i Shipmondo til levering. Oftest sender vi med GLS eller DAO. Alle forsendelse i Danmark er forsikret.

Alle varer sendes med fri fragt

Varerne vil blive leveret på den adresse, kunden har anført ved bestilling eller ved nærliggende pakkeafhentning.

Der kan oftest afhentes varer på vores lager eller i vores butik. (Når vi afholder pop up-shop) Oftest på Amtsvejen 6, 3390 Hundested.

Vi hæver først beløbet på ordren, fra dit kreditkort, når ordren er afsendt.

Leveringstid er som regel 2-4 hverdage fra modtagelse af ordrebekræftelse.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materialer og fabrikationsfejl.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert brug af produktet. Herunder forkert vask eller vedligeholdelse af tøjet.

Som udgangspunkt dækker LYNÆS denmark returneringsomkostninger, der svarer til omkostningerne ved den oprindelige levering.

Ved returnering af beskadiget vare rettes henvendelse til kristian@westfallkom.dk og reklamationer sendes til:

LYNÆS denmark

Amtsvejen 6

3390 Hundested

Mærk pakken ”Returvare”.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Returnering og refusion

Hos LYNÆS denmark giver vi 100 dages returret på vores produkter. Ved returnering bliver pengene som udgangspunkt indsat på den konto, som handlen oprindeligt blev foretaget med. Vi refunderer som udgangspunkt pengene, hvis varen er ubrugt og ubeskadiget.

Returneringavarer sendes til:

LYNÆS denmark
Amtsvejen 6
3390 Hundested

Der modtages ikke pakker, der sendes på efterkrav.

 

Personlige data

Når du køber varer webshoppen, modtager vi de data, der skal til for at behandle din ordre. Navn, kontaktoplysninger, adresse, tlf-nummer og emailadresse samt varerne i din ordre. Disse opbevares sikkert i vores webshopsystem.

Vi modtager aldrig oplysninger om dit betalingskort, da disse behandles krypteret af Stripe.

Hvis du vil modtage vores nyhedsbrev, kan du skrive dig op til det, hvorefter vi naturligvis gemmer din email og dit navn på vores nyhedsliste på MailChimp.

Vi sælger, udveksler, deler, distribuerer eller lejer aldrig personlige informationer til tredjeparter.

Ønsker du at framelde vores nyhedsbrev, kan det gøres her.

Ønsker du at få slettet dine data eller vil høre hvilke, skal du blot kontakte kristian@westfallkom.dk.

 

 

 

PeakCounter